Здоров’я
-
Як формувати ставлення до їжі – роль сім’ї та школи
Щоб дитина розвивала правильні харчові звички, важливо з раннього віку визначити чіткі правила і моделі поведінки у сім’ї. Сім’я –…
Читати далі » -
Ранкова каша – основа енергії для шкільного дня
Щоб діти мали достатньо енергії на весь день у школі, сніданок із каші варто зробити регулярною частиною їхнього меню. Каша…
Читати далі » -
Меню для малюків-спортсменів – енергія для руху
Для малюків, які займаються спортом, першочергова потреба – збалансоване харчування, що забезпечує необхідну енергію та підтримку організму. Раціон має включати…
Читати далі » -
Вечірній перекус – що дозволено дітям 6–12 років
Оптимальний вечірній перекус для дітей повинен підтримувати здоров’я та не порушувати режим харчування. Для школярів 6–12 років важливо обрати продукти,…
Читати далі » -
Солоні продукти у дитячому раціоні – скільки можна?
Допустима добова норма споживання солі для дітей віком від 1 до 3 років становить не більше 2 грамів, для дітей…
Читати далі » -
Сімейна вечеря – як зробити корисною для школяра
Правильне меню на вечерю допомагає підтримувати енергію та концентрацію дитини після школи. Вечеря повинна містити білки, складні вуглеводи та овочі,…
Читати далі » -
Які каші і коли вводити у прикорм?
Педіатри рекомендують починати прикорм кашами з 4-6 місяців, залежно від індивідуального розвитку немовляти. Каші – це перші продукти, що містять…
Читати далі » -
Каші на воді чи на молоці – що вибрати?
Для дітей від педіатрів надходить чітка рекомендація: каші на молоці забезпечують більшу користь завдяки додатковому джерелу кальцію і білка, необхідних…
Читати далі » -
Як урізноманітнити харчування дітей підліткового віку
Оптимальне меню для школярів має включати не менше п’яти різних груп продуктів щодня. Це забезпечує необхідний баланс вітамінів, мінералів та…
Читати далі » -
Як розібратися у маркуванні дитячих сумішей
Перше, на що варто звернути увагу – це дата виготовлення і термін придатності. Суміші для дітей мають обмежений строк зберігання,…
Читати далі »